Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 17 Editorial fashion spread makeup

Publicerad 2012-08-15 02:34:32 i Los Angeles

Så rolig dag idag, känner mig definitivt på banan igen, har sminkat Sabrina idag och vi hade vår station bredvid Jessica och Kaity och vi alla är ena cocoheads så idag har vi bara skrattat och goofat oss rejält, underbar dag...
Eftersom att vi är inne på en svårare vecka så designade jag även en look som var svår för mig, med röda läppar. Läppar är så min svaga sida, medan jag sminkade sa jag till mina vänner att på mitt CV ska det stå, Sara Hogg Makeup artist does NOT do lips, men när jag var klar sa min lärare: väldigt bra jobb med läpparna idag Sara, så jag la till dom på CV:et igen :)
Face-Chart
Före och efterbild
Imorgon ska vi sminka en avantgarde look som passar i musikvideor, gulp......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela