Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 18 Makeup look for a music video

Publicerad 2012-08-16 03:12:53 i Los Angeles

Music video, jag lyssnar knappt på musik och kollar verkligen inte på videos, kanske några men det är absolut inte ett säkert kort för mig, men kul har vi haft idag minsann :).
Fick även veta att det är min lärare som var med och gjorde Lady gaga och beyonces video telephone, som är typ den coolaste videon ever, cred till Christina! Det är även hennes assistent Curtis som har gjort alla dansares hår i rihanna och coldplay videon, om ni tittar på den videon tänk då på att Curtis gjorde samtligas frisyrer på 30 min, han är stört bra!!!!!!
Min look blev en blanding av detta, Marylin Manson feat. Judy Garland somewhere over the rainbow advertising Addidas but in a musicvideo.
Face-Chart
före och efterbild
Fick ingen kritik idag bara ett very good work today Sara, så jag blev nog godkänd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela