Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 19 Fashion makeup for runway

Publicerad 2012-08-17 02:17:57 i Los Angeles

Jag och min partner Callan hade så många problem idag, det var en riktig fnitterdag och vi kunde inte sluta skratta, självklart skrattade vi också bara vid alla seriösa och intensiva sminkningar. Men viktigt att ha kul med.
Dagens sminkning var vinterinspirerad, kanske för att jag är trött på att svettas ihjäl när jag går ut ;)
Före och efterbild
Idag var sista dagen av beauty, imorgon har vi våra slutprov, ett skriftligt och ett praktiskt prov. Också den sista dagen vi hade vår lärare Christina, kommer sakna henne!!!
På måndag börjar vi med airbrush, det ska bli riktigt spännande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela