Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 20 Finals day

Publicerad 2012-08-18 02:25:08 i Los Angeles

Idag var det slutprovsdag, var så himla nervös!
Vi hade ett skriftligt prov och ett praktiskt prov, hade 6.5 fel av 57 frågor på det skriftliga vilket gav mig ett B+ och en smiley :) och det mina vänner var jag så sjukt nöjd med för jag trodde jag hade typ alla fel, dom jag hade fel på var ok, för jag gissade bara på dom frågorna :)
Blev även godkänd på sminkningen, Paul kryssade i väldigt många A:n men även ett D,C och B så jag tror inte jag får bättre än B men det tar jag gladligen med :)
Nu är beauty slut och vi går nu över till Airbrush :) såååååå spännande! Men först helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela