Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 22 Airbrush, waterbase colors and stensils

Publicerad 2012-08-22 02:47:33 i Los Angeles

Tiden går så otroligt fort, det är helt galet, jag menar jag är redan klar med hälften för vecka 5 i skolan, efter det så är det bara 13 veckor kvar, helt galet!!!!
Åh jag var så sjukt nervös idag i skolan, Airbrush är inte det lättaste man kan hitta på men det är otroligt kul, när vi kom till skolan idag ville vår lärare att vi skulle göra en design och sen klippa ut en stensil från det och göra vårt mästerverk. Jag typ dog, all fantasi bara flöt ur mig totalt. Sen från ingenstans sa jag meningen, this assignment puzzels me, don't no what to do... Så jag bestämmde mig för att använda mig av egna erfarenheter, jag designade ett pussel... Så smart ;)
Resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela