Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 23 Airbrush, Animalprint

Publicerad 2012-08-23 04:01:28 i Los Angeles

Idag har jag kommit fram till en sak, jag är alldeles för hård mot mig själv... Har typ vart sjukt deprimerad hela dagen för att jag tyckte att mitt airbrush djur blev så himla dålig, men när jag kom hem insåg jag att jag är ganska bra ändå, jag menar jag har airbrushat 3 gånger i hela mitt liv självklart kan jag inte vara lika bra som min lärare är som har gjort det i flera års tid....
Hoppas ni tycker att det ser ok ut iallafall :)
Min lärares helt insane sjukt bra djur
Min inte lika bra men helt ok sminkning
I have to give myself a break, jag kommer få magsår!

Kommentarer

Postat av: Helena N

Publicerad 2012-08-23 06:58:59

Men Sara, din var ju grym!

Du är ju en naturbegåvning darling.

Kram

Svar: Tack fina du!!! :)
Miss Hogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela