Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 24 Airbrush, highlights and shading

Publicerad 2012-08-24 05:39:00 i Los Angeles

Idag var såååå svår, vi skulle highlighta vilket innebär att du använder vita/ljusa färger för att föra fram ett objekt, make it pop och vi skulle shade:a vilket innebär att du använder mörka färger för att skugga och "gömma" delar.
DÅ vi gjorde detta på bröst och armar så är det mycket av musklerna som framhhävs... Sjukt svårt för jag har inte ens några muskler, hur ska jag då kunna hitta dom på kroppen... Ahhhhh säger jag bara, men det var kul :)
Imorgon har vi vår exam i airbrush, ett skriftligt prov som jag inte riktigt vet hur det ska gå till för vi har inte fått något att plugga på så jag har bara mina notes att gå efter, hoppas jag har skrivit upp rätt saker :S Efter det har vi praktiskt prov då vi har tema 4 seasons, jag har valt hösten så vi får se hur det går!
Dagens resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela