Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 25 Airbrush finals

Publicerad 2012-08-25 04:36:22 i Los Angeles

Idag var det prov igen då en till kurs avslutades och jag är så ledsen för att denna vecka är slut för jag har haft så roligt med airbrush!! Vill absolut köpa en när jag har pengar igen och kommit hem så jag kan öva massor och bli lika bra som min lärare Nelly!!!
Här är hennes hemsida om ni är intresserade av bra airbrush :) http://www.nellyrecchia.com
Så proven gick sååå bra! På det skriftliga hade jag alla rätt så där fick jag ett A och på det praktiska fick jag ett B+ för jag hade nämligen 5st A men 3st B på olika delarna, men hey jag kan leva med B+ efter nått jag gjort 4 gånger i mitt liv :)
Idag var också första dagen jag var helt nöjd med min look och allt gick som jag ville :)
Idag är en sån bra dag :)
 

Kommentarer

Postat av: Helena N

Publicerad 2012-08-25 09:56:42

Vilken härlig höstkänsla jag fick nu, längtar efter de där färgerna.
Kraaaam

Svar: Jag valde hösten för i år så missar jag hösten och det är min favorit årstid :(
Miss Hogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela