Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 29 Hair class finals

Publicerad 2012-08-31 06:29:00 i Los Angeles

Jaaaaa äntligen sista hårdagen!!!!! vet inte axakt vad jag fick för betyg för jag glömde kolla men jag fick endast lovord från min lärare så det var bra :)
Men äntligen är det över och snart börjar vi ett nytt kapitel, karaktär!!!! yaaayyyy ska bli så kul.
Först ska vi bara klara av vår photoshoot som vi har imorgon, kommer bli galet!!!!
 
Bilder från idag!
 

Tuperingsfrisyrerna jag gjorde idag var helt crasy, men det var faktiskt riktigt kul att göra nånting utöver det vanliga det enda jag kunde tänka var Marge Simpson haha!!
Önskar jag hade tagit bilder över frisyrerna vår lärare Curtis gjorde, dom var helt fantastiska, Curtis är så galet bra, men jag tror jag kommer ihåg rätt när jag säger att han jobbat med det i 22 år så det är inte så konstigt att han är bättre haha, Curtis är bäst!!!! Curtis is our flying monkey!!! Adore him!!!




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela