Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 7 som egentligen var 9 film/tv covering tattoo

Publicerad 2012-08-01 02:58:41 i Los Angeles

Idag hade vi vikarie, vilket var kul, man fick lite andra synvinklar på saker och ting och det är alltid bra inom smink eftersom att alla sminkar olika och lär ut olika, vet inte om hon dock var så fantastisk lärare, hon skrattade nämligen åt vissa sminkningar haha. kul men elakt.... Men bra på smink och branchen var hon, hon var själv en stundent på skolan för ca 10 år sen :)
Vill gärna börja komma vidare från beautysmink, känns som om vi har gjort det nu ett tag, alla dessa naturliga sminkningar är kanske inte det roligaste man kan syssla med i mitt tycke iallafall...
Har dock en rolig läxa ikväll, jag ska designa en teatersminkning vilket kan vara typ vad som helst men det ska vara en person så friheten ligger i mina händer ikväll... Får se vad det blir.
Dagens före och efterbilder
Covering tattoo's
Sjukt svårt var det speciellt eftersom att min modell hade så himla mörk tatuering men jag blev godkänd, ps det såg sjukt bra ut i spegeln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela