Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

dag 8 Preperation for the beauty industry

Publicerad 2012-08-02 02:47:44 i Los Angeles

Idag var faktiskt en väldigt intressant dag, vi har fått lära oss mer ingående om vad det innebär att jobba för en Makeup line, alltså för ett specifikt märke.
Man har inte lika mycket fria tyglar som artist eftersom man representerar ett speciellt märke.
Men vi fick provsminka idag som om man jobbar med kunder i butiker, man sminkade alltså efter kundens smak och tycke.
Jag jobbade med kkkkkaity :) som önskade en neutral sminkning, kanske inte världens roligaste men jag var glad ändå för det var första dagen som Kaity ville behålla sitt smink på sa hon :) Bra betyg!!!
före och efterbild
Kaity är typ världens sötaste dessutom, haft en så bra dag med henne idag, hon är perukmakare så jag är lite extra kär i henne bara därför, fick även världens bästa komplimang av henne idag, hon sa jag var dynamical amazing :) She is awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela