Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dinner

Publicerad 2012-08-10 08:02:33 i Los Angeles

Har äntligen fått min dinnerupplevelse, innan jag åker hem igen så måste jag uppleva allt amerikanskt, ikväll blev det dinnern :)
Och är det superamerikanskt måste man äta superamerikanskt :) det blev homemade turkey dinner och den dessert som servitrisen tyckte skrek usa :)
Jag har aldrig ätit så mycket i mitt liv och då har jag vart på Golden hits menyprovningar vill jag bara säga :)
Men det var en supermysig kväll, bästa torsdagen hittills :) Älskar att vara här och jag älskar att min fina vän Ellinor är här, she complets me :)

Ps. såg 3 kackerlackor påvägen hem... Jag börjar bli rädd nu påriktigt... jag bor på en gata där det har vart 3 våldtäkter på bara några månader och vad är Sara rädd för jo krypjävlarna!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela