Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

En härlig kväll i LA

Publicerad 2012-08-03 07:07:48 i Los Angeles

Efter skolan idag åkte jag, Elizabeth och Louise till en koreansk restaurang och en all you can eat buffé vilket var awesome!! Äntligen första asiatmaten jag gillar, jag åt inte det starka men restan var hur gått som helst.
Vi valde vilket kött vi ville ha sen kom dom in med massa sidorätter och salldsblad, dom tillagade maten på bordet och sen tog man alla tillbehören man ville ha och la det i salladsbladet och åt. Helt underbart, rekommenderar det till alla!
Efter fantastisk god mat så åkte vi till Marilyn Monroes gravplats, vilket var en underbar upplevelse, trodde inte jag skulle få uppleva det hon var bara en vägg ifrån mig, det var magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela