Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Glömde berätta....

Publicerad 2012-08-07 04:02:08 i Los Angeles

I fredags fick jag veta att jag just nu inte är här i USA lagligt.... Jobbigt!!!
Skolan har gjort fel med mina papper och meddelat USA goverment att jag skulle startat skolan i maj så när vår receptonist Christine skulle rapportera att jag har börjat skolan och att jag är här så såg hon att dom hade ställt in min godkända vistelse i landet....
Var en något nervig helg, men Christine har nu ringt dom och sagt att det är dom på skolan som har gjort fel och inte jag så allt håller på att lösa sig men vi var inte säkra där ett tag....
Än så länge stannar jag och förhoppningsvis får jag mitt svar imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela