Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Härliga helg

Publicerad 2012-08-27 07:40:06 i Los Angeles

En underbar dag igår och en underbar dag idag :) och som vanligt i detta Amerika så får jag lära mig nya saker varje dag, idag presenterade Shelby mig för något som heter Pretzel Dog, vilket är en korv som är inlindad i en pretzel som man sen doppar i valfri dipp, Shelby fick självklart välja för mig och det blev smält ost.... Sjukt konstigt men åh så gott :)
Sen har vi gått gata upp och ner i mer än 5 timmar så nu ligger jag hemma och är helt mör i kroppen, har nog aldrig gått så långt i mitt liv!
vi skulle ha åkt bil till ett shoppingställe men det sluutade inte riktigt som vi tänkt oss vilket var synd för Shelby har världens coolaste bil!!!
 
Det visade sig att bilen läkte bensin typ överallt om det är möjligt.... Så ja det blev till att gå vilket var tur för Shelby hade tänkt dra med mig till gettot och jag har lovat Susanne på jobbet att absolut inte åka dit så det blev till att gp till Melrose istället... Och det ångrar jag inte för där träffade vi Kat von D, vi shoppar på samma ställe förstår ni :)
Sen gick vi även förbi hennes bebis!
Mycket bra dag efter att få sett mig omkring och träffat usas stjärnor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela