Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Love makeup

Publicerad 2012-08-20 03:08:04 i Los Angeles

Underbar helg har jag haft, super dag igår i Venice med fina Kaity som är helt crasy, älskar henne! FAB kväll med min älskling Ellinor, myskväll med middag och vin på hennes balkong, kan inte bli bättre än så!
Och sen en underbar dag idag också, jag och Elizabeth träffades upp kl halv 9 och åkte iväg till skolan som vi hade fått tillstånd för att låna lite så vi kunde äva lite sminkning samt ta snygga bilder :)
Är så sjukt stolt över oss båda idag, Elizabeth provade en helt ny teknik och det blev helt sjukt snyggt, så hon satte defentivt ribban högt när jag skulle göra min sminking, men gud så kul vi hade. Båda var bakis och trötta men det stoppade oss inte!!! Sen åkte vi hem till henne tittade på 50/50 och färgade mitt hår.
Så ja, grym helg!
Lite bilder har vi här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela