Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Movingday!!!

Publicerad 2012-08-30 08:49:32 i Los Angeles

Idag var dagen då jag flyttade från west hollywood till koreatown och min klasskompis Shelby! Känns jättebra, älskar Shelby hon är helt underbar plus att jag tjänar ca 700 dollar i månaden så jag är världens gladaste tjej idag :)
 
Shelby körde lastbilen tack och lov, annars vet jag inte hur det hade gått haha!!
Sooooo so so so Happy!!!


Efter mycket om och men med flytt och hitta parkering och inte hitta tillbaka till Shelbys bil så vi trodde den var stulen så var det dags för storhandling, och ja man ska inte shoppa hungrig, men vi köpte att som dom reade ut så det var sjukt billigt :)
Ralphs är bäst!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela