Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Netflix.com

Publicerad 2012-08-05 03:17:34 i Los Angeles

Ok jag är typ så lycklig för min vän Elizabeth från skolan har tipsat mig om världens bästa sida som heter netflix.com där man kan se massa amerikanska serier och filmer :) Har börjat titta på en serie som heter Drop dead diva och jag är kär!!! Den är så bra har tittat klart på en säsong precis :)
Idag har jag nämligen tagit ut en sjukdag, har vart sjuk hela veckan men eftersom att jag inte kan missa nått från skolan så har jag vart tvungen att ignorera det, men äntligen är det lördag så min sjuka och jag tar nu ut lite vila med netflix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela