Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Nigel's

Publicerad 2012-08-29 07:46:43 i Los Angeles

Världens bästa sminkbutik är Nigel's dom har allt från "vanligt" smink till hår till special effects!!!
Idag hade vår skola pro discount vilket innebär rabatter upp till 40% så jag kunde äntligen köpa min Flash palette från Make up forever, jag är såååå lycklig!!!
Och jag måste säga att vi ska vara ledsna att vi inte har make up forever hemma för dom har så mycket roligt!
Men ett hej till Makeup store, deras cake eyeliner har blivit en favorit både bland mina lärare och bland elever, har redan fått önskemål om att maila lite smink när jag kommer hem :)
Men åååh det finns så mycket märken här som vi inte har som man bara kan dö för!!! så häftiga grejer och jag vill köpa allt!
Men jag lovade mig själv idag att bara köpa sånt som jag behöver, och så blev det :)
 
Ps. tycker ni att jag behöver fler lösögonfransar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela