Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Santa Monica beach

Publicerad 2012-08-26 04:22:00 i Los Angeles

Idag tog jag en tur med mina kära vänner Shelby och Kaity till Santa Monica beach, en mycket bra dag och inte bara för att jag var i goda vänners lag utanför att det blåste och kändes faktiskt som svensk sommar när den är som  bäst, på slutet av dagen fick jag till och med dra en filt över mig för att det var lite kyligt. En perfekt dag efter 40 dagar av lidande värme :)
 
Och i Santa Monica kunde man simma med delfiner så jag var väldigt lycklig över det, a dream come true :)
Vi åt lunch på en mexikansk restaurang som jag inte kommer ihåg namnet på just nu men jag lärde mig där att det var någon krydda jag inte tyckte om, sen fick jag veta var det var.. Koriander... BLÄÄÄÄ det visste jag att jag inte gillade :)
Fina Kaity och Shelby :)
 
Sen åkte vi till stranden, älskar santa monica Pir!!! Karuseller :)
Självklart fick jag också min framtid spådd, fick veta att: I should be happy with my life because i'm going to be dead a very long time.... Sååå bra råd! Haha
Fick veta att min nästa punkt på min måste göra amerikanske saker lista är att äta en funnel cake som tydligen ska var super gott, så vi säger check och avklarat :)
 
Och alla hemma har helt rätt jag kommer verkligen vara en tjockis när jag kommer hem haha :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela