Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Steve Johnson

Publicerad 2012-08-24 05:47:29 i Los Angeles

Oh my lord idag har vart awesome!!! Var på en lecture som skolan anordnade med Steve Johnson!
Steve är en helt fantastisk makeup och special effect artist, han har gjort så mycket och har många nomineringar på skallen samt 2 Emmys, coolt!!
Här kan ni se vad han har gjort om ni inte redan vet ;) http://www.imdb.com/name/nm0426272/
Blev dock lite paff medan han pratade, han nämde nämligen en ganska speciell film för mig som jag inte visste att han jobbat med.. Han nämnde Magnolia, för er som har sett den, ni förstår precis vad jag menar nu.... Det är nämligen denna film som startade hela min fobi, det är iallafall mitt första minne från att jag har vart så himla rädd.
I denna film regnar det paddor.... Fick veta att dom använde 10000 grodor (inte riktigt, special effect), inte konstigt att man får fobier.
Steve tyckte det var fantastiskt underbart när jag berättade det för honom... Jag säger bara tack för den Steve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela