Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

supermysig kväll och första kändisspotingen

Publicerad 2012-08-11 18:27:26 i Los Angeles

Jag och Ellie hade en sen kväll igår, först gick jag hem och sov nån timme för jag var helt slut efter skolan, träffade Ellie vid 9 och åt på en mysig restaurang och tittade på bio.
Det är så coolt här för man kan se bio hur sent som som helst, vi såg Hope springs kl 11 och det är inte senaste bion, heltokigt :)
På väg till Ellie så såg jag min första kändis, eller jag har sett en till men jag kommer inte ihåg vad han heter eller vad han har gjort så han räknas inte tills jag kommer på det :) Denna kändisen iallafall höll på att cykla in i mig.
Jag går lungt och fint på gatan och helt plötsligt håller på jag på att bli överkörd av en dvärg på enhjuling, bara det är ju väldigt otippat :) när jag tittar lite närmre ser jag att det är Nic Novicki en dvärg från showen Drop dead diva, hade sett avsnittet typ 2 dagar innan annars skulle jag aldrig ha vetat det :)
Men nu är jag igång, one down miljons to go!
ps. såg bara 2 kackerlackor igår var av en var död

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela