Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

The cheesecake factory

Publicerad 2012-08-05 03:11:15 i Los Angeles

Underbar dag igår med min älskade Ellinor, så glad att jag har henne här!!! Först var vi på dollarstore vilket är en affär där allting kostar max 99cent, helt sjukt man kan hitta allt från glas och tallrikar till mat till notebooks till lite vad som helst haha. Det är mycket skitgrejer men hey kostar det 99cent så är jag på :)
Det blev mycket nudlar för mig och Ellie som ska börja leva ett snålt liv :)
Efter det bar det iväg mot kmart och mot Russ för att hitta mer billigt skit haha men ändå så bra grejer, köpt bara det som behövdes för att göra mitt hem komplett :)
Sen hände det bästa för vi gick och åt på The Cheesecake Factory och ja det var så gott som jag trodde om inte bättre!!!
Och eftersom att min cheesecake var den största ever så fick jag även chans till min första doggybag :) mycket god frukost blev det!
Efter mycket god middag blev det bio, min andra bio än så länge, älskar att se film här för det känns som på riktigt haha. Vi såg The dark knight, och jag ska ara ärlig hur töntig jag än må låta men vid vissa skott i filmen blev jag livrädd för att jag trodde att nån skulle skjuta oss haha som tur var så överlevde vi så nu kan jag göra vad som helst utan att vara rädd, jag kan skratta rädslan i vitögat, mohahahaha!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela