Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Midnight in Paris

Publicerad 2012-01-27 01:03:39 i Film

Den 26 februari är det årets Oscarsgala, förra året började jag med något som ska bli min bästa tradition nånsin. Jag beslöt mig för att se samtliga nominerade filmer innan galan, och jag lyckades.
Så detta fortsätter jag självklart med!
När nomineringarna nu kom i tisdags visade det sig att jag redan sett 9 av dom vilket innebär att jag har 22 kvar.
Ikväll såg jag den fantastiska Midnight in Paris som jag kan varmt rekommendera för alla, kan vara min nuvarande favorit film, underbar!!!
Nästa film blir Albert Nobbs :)
Ps. Ni behöver inte se The tree of life.. Snoozefest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela