Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 2 Natural Make-up

Publicerad 2012-07-25 02:57:26 i Los Angeles

Dag 2 är förbi och den var minst lika rolig som igår om inte roligare :) Dagens lektion var naturliga sminkningar, sminkningar som endast ska ge en fräch, uppiggande look för din klient.
Min partner idag var Tritia som är så himla rolig, hon är rookie, har aldrig sminkat andra för förutom sin familj så hon var så nervös när hon skulle sminka mig men på slutet så glad för hon kunde fråga mig frågor under hela tiden och få råd och tips :)
Hon sa en så rolig sak, igår på vår första dag när vi alla skulle presentera oss och berätta om våra erfarenheter så var hon så nervös för hon trodde hon skulle vara sämst och jag var den första som fick prata, efter jag hade sagt mitt ville hon knappt berätta vad hon hade gjort för att den första som sa sitt hade gjort så mycket, men sen var det flera som var som hon så hon lugnade sig. Så söt :)
Här är min före och efter bild på Tritia och min naturliga sminkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela