Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 4 Dramatic make up

Publicerad 2012-07-27 03:29:24 i Los Angeles

Idag var en himla rolig dag, men också en hemsk dag!!!
Usch jag har inte alls vart nöjd med dagens sminkning, för det första har jag sminkat Louise som har en jättesvår hudtyp, hon har oljig hy med acne och rynkor.... aaaaahh säger jag bara, jag vet att jag ska kunna klara det med men aaaahhhh!!!!
För dagens tema var vi tvugna att sminka en röd läpp och jag hatar röda läppar man ser så lätt tantig ut om man inte har rätt läppform. Så dagens läxa till mig själv är att öva på läppar, min lärare sa åt mig att öva men hon tyckte ändå det var bra på louise och att färgerna passade henne jättebra..
Men nej jag är INTE nöjd!!!
Louise före och efterbild

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-07-27 17:33:39

Jag tyckte det var snyggt, inte alls tantigt med röda läppar i mina ögon...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela