Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 6 The industry of bridal makeup

Publicerad 2012-07-31 09:02:41 i Los Angeles

Denna vecka har vi startat med brudsminkningar, sminkningar till bröllop kan se ut hur som helst beroende på vilket tema man har men vi fick sminka efter normer vilket innebar en väldigt naturlig sminkning, äntligen börjar jag komma in i spelet lite igen, varje dag har jag vart så frustrerad över att jag har tagit sån tid på mig men idag kom jag äntligen igång, sminkade på 30 minuter medans dom andra gjorde det på en 1 timme, kändes skönt :)
Här är min före och efterbild
Dagen började väldigt bra idag eftersom att jag var i skolan som alltid är roligt, mittenn av dagen däremot var däremot värre, när jag kom hem hade äntligen min säng från Ikea kommit men allt var självklart fel och jag visste att det skulle vara det. Fanns alltid nån i mitt bakhuvud som sa: beställ inte online du kommer få fel grejer (med spökröst), och så blev det.
Men som tur var så kunde min underbara nya vän Elizabeth hjälpa mig så hon skjutsade mig till Ikea så jag kunde byta grejer och köpa nytt :)
Efter det så åkte hon, jag och hennesrumskamrat Jackson till en judisk restaurang, Elizabeth är nämligen jude... Och det var helt fantastisk, maten såg så oaptitlig ut men det var sååååå gott så jag rekommenderar judiskt till hela världen, soppan jag åt hetten Matzo ball soup.. Try it!!!!
Åh glömde säga att vi jobbade bara med mineralsmink idag and I love it!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela