Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Jag kommer försvinna

Publicerad 2012-07-28 03:30:37 i Los Angeles

Så första veckan i skolan är över oboj vad jag är trött men oboj så nöjd jag är med livet, utbildningen är fantastisk och jag ångrar inte en sekund att jag är här trots att jag börjar försvinna....
Man ba va? vadå försvinna? Då ska jag berätta för er hur det ligger till, jag har så mycket smink på mig varje dag så det känns som om jag bara har ett lager av hud kvar.
Igår kändes det som om att min hud brann när jag kom hem och jag hade torra partier kring hela munnen, det var hemskt, jag undrar hur jag kommer se ut efter 18 veckor av smink i ansiktet haha.
Så här såg jag ut idag efter dagens lektion, tror mina partners har väldigt svårt att se min hudton också haha, ser mer och mer ut som ett spöke för varje dag som går :)
Man ser inte riktigt hur mycket foundation jag har på mig men det är en kaka av creme på min hud... aotsch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela