Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

LA!!!!!! i'm here!

Publicerad 2012-07-19 21:49:20 i Los Angeles

Äntligen mina fina vänner så är jag här in the USA, LA is soooo fab!!!
Många gator upp och ner har det blivit, för det är typ det jag gör just nu, går och letar affärer och försöker förstå vart jag är nånstans, för det är hur stort som helst här :)
Har fått flytta in i vår (min och Henriettes) superfina lägenhet, det är hur stort som helst, vi har stora sovrum med eget badrum och balkong, stort vardagsrum och kök, det kommer bilder senare när jag har möbler för just nu har jag bara ett rum med kläder överallt :)
Vi bor på Whitley avenue som är en tvärgata till Hollywood blvd.
Så hela dagarna går jag bara och tittar på alla fina stjärnor på gatorna :)
Ett måste är att hitta Ester Williams så jag kan känna mig som Pretty Woman och skrika ut "go back to Ester Williams where you belong"
Skolan min har jag hittat också efter många om och men, jag gick gata upp och gata ner för att sen upptäcka att skolan låg bredvid tunnelbanan jag kom med haha.
Längtar så till att jag börjar så man får igång livet lite mer, börjar nämligen få lite ont fötterna efter all gång.
Åh igår blev jag bjuden på date också av en främmande man på gatan, han var hur trevlig som helst, visade vart jag kunde köpa lakan och kuddar och täcken som jag letade efter. men jag vet inte om jag var redo för en date dag nummer 3 så jag sa att jag inte ägde nått telefonnummer för det är ju faktiskt sant, det ska jag ju skaffa idag haha.
Nu ska jag ut på stan igen och upptäcka :) Sååå glad över att vara här men om jag ska vara ärlig så saknar jag alla där hemma redan fast det bara gått 4 dar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela