Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Movietime!!!

Publicerad 2012-07-28 08:25:58 i Los Angeles

Har precis kommit hem från en mysig biokväll! Jag, Ellie, hennes rumskamrat Stephanie och Henriette var och tittade på Magic Mike :)
Jag ville gärna se filmen för att jag trodde det var en bra film, dom andra ville nog lite mer se den för att det var snygga män med i den haha, mer bonus tycker jag :)
Men jag vet inte riktigt vad jag tyckte, ibland tycker jag den var superbra men sen helt plötsligt koncentrerade jag mig mer på vad klockan var och hur långt det var kvar av filmen, så jag antar att den får tre S av mig...
Men alltid mysigt att vara på bio ändå :)
Nu ligger jag dock och försöker bli trött, det var meningen att vi skulle till ikea imorgon men jag ändrade våra planer lite, jag fick nämligen chansen att träffa min största idol inom mask imorgon, VE NEILL!!!!! JAG SKA TRÄFFA VE NEILL, ledsen men då prioriteras ikea bort, men Tjejgänget var så snälla mot mig och byte dag så vi åker på söndag :)
Kl 5:45 kommer Elizabeth min klasskamrat och hämtar mig och det är om 6 timmar så jag måste sova men jag är så exalterad så jag vet inte hur jag ska kunna lugna mig och finna ro.
Och vet ni inte vem Ve Neill är så gå inpå IMDB och sök så förstår ni varför jag gillar henne :)
Nej Sara somna nu för imorgon är din lyckodag!!!! yeeeeyyyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela