Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

On my way!!!!

Publicerad 2012-07-16 09:20:50 i Los Angeles

Jag har lovat att bli bättre på att blogga så alla mina vackra vänner kan följa mitt liv i LA, så varför inte börja på en gång tänker jag då :)
Sitter nu i en trappa på Berlins flygplats, den är gigantisk så man tycker att det borde finnas stolar och lite platser här och där eller hur?
Jag har sett 3 stolar som inte var inne på ett café, dom var upptagna så ett trappsteg blev bra för mig!
Jag har även redan hunnit göra det bästa inköpet och det sämsta inköpet i mitt liv!
Det sämsta: gick till starbucks, tänkte mmm en karamelldryck, förstod inte den tyska damen riktigt, sa ja och danke, fick en extra shot espresso i min innan väldigt goda dryck... jag hatar kaffe, inte lyckat!
Bästa köpet: en nack-kudde till planet och nästa tur på 12 timmar, har provat den... to die for!
Om 3 timmar får jag boarda planet åker igen om 4... Känner på mig att min rumpa snart inte uppskattar mitt val av sittplats, känns som sten up my assssss...
En så länge är jag ju bara på väg så äventyret har inte riktigt startat ännu men jag är på god väg :)
16 timmar sen så lever jag in the land of dreams, "whats your dream? Everybody have a dream" (citat från vilken film?)
Undra om mamma klara sig nu utan henne kramgoa dotter :)
Puss alla på ett litet tag!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-07-16 12:34:37

kommer bli tufft....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela