Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Sminkborstar

Publicerad 2012-07-31 09:15:12 i Los Angeles

Här kommer ett litet bevis på att man behöver bra penslar för smink.
Normalt skulle jag vilja säga att en kvinna äger 1-5 sminkborstar (som är bra) i sitt hem och sminkkit, om ni tittar på bilden i 2 inlägg ner alltså min bröllopssminkning så tror man inte att det ska gå åt många penslar för den naturliga sminkningen. men så här många penslar använde jag idag för att skapa denna sminkning...
Haha jag är så trött på att tvätta penslar, man använder för många men varje pensel har sin sak :)

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-07-31 11:49:03

Fin blogg! :) Titta gärna in på min blogg! :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-07-31 15:02:23

Ohygieniskt att inte tvätta borstarna....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela