Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Tonight is the night

Publicerad 2012-07-22 18:43:11 i Los Angeles

Tonight is the night of the TEEN CHOICE AWARDS, yeeeyyyyyy!!!!!
Har längtat så mycket, alla kändisar som kommer vara där, det kommer vara magiskt, det här är ju liksom eliten, helt sjukt... känns inte som om det är på riktigt!!!
Kan dock inte njuta av denna stunden så mycket som jag önskar att jag kunde, mina lilla puppa Ellie ligger på sjukhus, hon var tvungen att operera bort blindtarmen i natt och jag har vart så ororlig, men allt måste ha gått bra, jag är nämligen hennes emergency contact så sjukhuset borde ha kontaktat mig om det var några problem, och det har dom inte gjort så Ellinor sover nog bara fortfarande.
Lillsnuttan min!!!!
Men lite kul ska jag nog ha det ändå :)
Massa bilder kommer sen!!
Nu skickar jag ut alla mina tankar och kärlek till min älskade Ellinor!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela