Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 67-68 Finals in prosthetics

Publicerad 2012-11-04 00:47:50 i Los Angeles

Veckan gick förbi snabbt, eller kanske inte ska säga veckan kanske ska säga livet då det är bara 4 veckor kvar i skolan nu, helt galet.
I torsdags och fredags hade vi slutprov i prosthetics, Kaity gjorde mig till en gammal vampis servitris och jag gjorde henne ful haha :)
Visar bild med och utan ögonbryn för dom var jag inte nöjd med haha, men handknöt dom helt själv och det var mina första ögonbryn nånsin så lite stolt får man väl vara ändå ;)
Så nästa vecka börjar special effekt klassen, ska bli så sjukt kul!!! (och tråkigt för det innebär att det är slut sen)

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-11-07 10:10:54

haha...så det är sådär du kommer se ut när du är gammal :)

Svar: Absolut haha :)
Miss Hogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela