Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 72 Sculpting

Publicerad 2012-11-09 03:19:33 i Los Angeles

Och skulpterandet fortsätter, har äntligen blivit klar med mina fjäll, det tog sin lilla tid vill jag säga haha..
Idag gick jag runt hos den andra klassen för att se vad dom hade för sig och det var så roligt för det var flera som stoppade mig och sa, hey are you rhe girl that does the mermaid that everyone is talking about... haha bra för mig folk är imponerade, dom tycker nog mest jag är lite galen för jag göra allt bit för bit haha :)
Imorgon ska jag försöka få ordning på resten av ansiktet också :)
Åh vi hade brandövning idag i skolan också, vi alla tänkte samma sak när det hände, tack gode gud att detta inte skedde den dagen vi gjorde lifecasts, alltså när vi gjorde avgjutningar av våra ansikten, hade vart jobbigt att springa ut blind med gips runt hela huvudet haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela