Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Härliga helg!!!

Publicerad 2012-11-11 05:59:02 i Los Angeles

Igår var det mys med min fina Ellinor och hennes pojkvän Drew, åt all you can eat Korean bbq, och det var verkligen all you can eat, var så mätt när jag kom hem, och har vart mätt hela dagen haha :)
Idag möt jag upp min klasskamrat Sara som kommer från Columbia och hade middag, två supermysiga dagar.. Precis vad jag har behövt :) Sara ska snart hon också åka tillbaks till sitt hemland så vi har hela middagen pratat om vår sorg men hur lyckliga vi har vart här i LA.
Saknar alla hemma så mycket men om jag kunde stanna ändå, dream come true, men det är för svårt att leva illegalt haha :)
Imorgon bär det av till fina Kaity, ska stta modell för henne så hon får mer portfoliobilder :)
Grym helg!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela