Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 47 bullet holes and scabs

Publicerad 2012-10-04 02:12:00 i Los Angeles

Idag var en grym dag för sminkets skull, Greg vår lärare använde mig i sin demo... Älskade varje sekund, han är en så duktig makeup artist så det är alltid kul att bli sminkad då speciellt när man får skotthål i huvet haha :)Självklart var vi tvugna att leka lite CSI också så vi dödade mig :)
Min sminking var på Tritia, här är bilder på mitt skotthål samt mitt skrapsår!
Hela dagen igår var faktiskt ganska hemsk om jag bara tänker på min partner, jag fattar verkligen inte varför hon är i vår skola, hon tycker inte alls det är kul och hon sitter och är skitsur hela dagen för att man applicerar smink på henne, hon är så sjukt jobbig. Hur man kan betala 1000 dollar för denna kurs när man bara sitter och gnäller kommer jag aldrig förstå, hon förstör inte bara för sig själv hon förstör för oss andra också det var hemskt att jobba med henne.
Hon är riktigt elak också, hon klagar inte bara på sminket nej hon mobbas också. Tritia är 35 år gammal och är mamma, hur kan hon vara elak, hon borde vara en förebild men nej hon är bara hemsk.
Men nu är jag glad för jag behöver aldrig mer jobba med henne plus att hon slutar skolan om 2 dagar.
Fy farao för elaka människor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela