Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 49 Grab bag day

Publicerad 2012-10-05 04:40:00 i Los Angeles

OOOOOHHHH jag önskar alla dagar var som idag, idag har lätt vart den bästa dagen i skolan och kanske i mitt liv för jag har haft så kul!!!!
Idag var det Grab bag-day i skolan vilket innebär att vi alla fick dra ett nummer ur en hatt för att sen få det numrets karaktär och jag fick följande:
När jag fick den lappen var jag typ i chock, hade ingen aning om vad jag skulle göra, min partner Crystal var så snäll mot mig så hon sminkade mig först så jag kunde tänka, hon fick nämligen skotthål och det har vi redan lärt oss så hon hade lite mer kött på bena än jag. Under lunch kom jag på att för några dagar sen berättade Greg för mig i förbifarten att han hade ett coolt trick om hur man limmar fast läppen ner mot hakan, så jag började med det och tänkte jag går därifrån och det blev sååååå bra!!!
Här är min förebild, under processen och efterbild, sååå nöjd!!!
Hela dagen kom elever upp till mig och gav mig beröm och till och med tog bilder på min sminkning för dom ville ha den till referens i framtiden :) så kul!
Men precis blev jag ännu gladare då min klasskompis överhörde lärarna idag när alla hade gått hem (hon stannade kvar i skolan längre) och dom stod och pratade om hur bra min sminkning var :)
LYCKLIGAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela