Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 50 Character finals

Publicerad 2012-10-06 03:40:08 i Los Angeles

Sista dagen av vår karaktär klass, kan någon stoppa tiden nu!!! Jag ber om det hela tiden men det händer aldrig, jag blir galen det går för fort!!! Bara 8 veckor kvar nu i skolan.... för lite :(
Hade nästan en breakdown idag i skolan när jag gjorde min slutliga karaktär, var så nära på att börja gråta.
Jag började med att sätta på en bald cap på min karaktär, och det var den bästa bald capen jag någonsin gjort, har aldrig sett något så vackert för, när jag nästan var klar med min sminkning av färg på bald capen märker jag att det är 3 små hål framme på huvudet, får panik men lagar hålen och fortsätter min sminkning, när jag kommer till framdelen igen så ser jag att det är nya hål och det blir bara värre och värre och jag förstår ingenting... vad är det som händer???? så jag försöker samla mig och tänker vad är det jag har gjort, varför går latex sönder.... och kommer på att alkohol förstör latex, jag tar upp min hårspray läser innehållsförteckningen och ser att den innehåller alkohol... Allt var förstört och jag hade 1.5 timme kvar tills min sminkningstid var slut. Nu började jag nästan gråta för det finns ingen chans i världen att jag kan ta bort det jag har gjort tvätta rent hela ansiktet av limmet och göra om allt för att sen påbörja dom andra delarna av min sminking... PANIK!!! Så jag gjorde om min karaktär till helt brännskadad och för att ha en helt söndertrasad bald cap under det tycker jag att det blev ganska bra ändå :)
Så från en väldigt misslyckad dag till en helt godkänd och rolig sista dag :)
På måndag är vi lediga för då är det Columbusday här (amerikaner firar allting så vi är lediga jämt) så på tisdag igen då börjar vi med prosthetics och jag är sååååå spänd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela