Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 54 more sculpting

Publicerad 2012-10-13 03:11:41 i Los Angeles

Idag blev jag klar med min skulptur, ser mycket bättre ut i verkligheten för man ser ärr och sånt bättre, men jag är mycket nöjd iallafall, på måndag ska jag avgjuta dom så jag får min maskdelar :) sååå roligt!!!
Kaity tittar över på min skulptur hela tiden och gör konstiga ljud, hon gillar inte att jag gör henne ful haha!!
Den här helgen skulle jag egentligen jobbat med Mark Bautista som sminkar på Southland  vilket hade vart awesome att få träffa honom igen men det är jättelångt bort och jag har ingen bil tyvärr så det blir till att stanna hemma och skissa upp special effects karaktärer istället vilket också är kul som tur är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela