Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 30 Photoshoot

Publicerad 2012-09-01 20:45:27 i Los Angeles

Vår photoshoot är förbi och över... Vilken dag det var, så himla roligt, så jag hade en beauty och en avantgarde look, Ellinor var min modell och hon var fantastisk!
Jag fick se några av bilderna och det såg riktigt bra ut, ska bli så kul att se resten, längtar massor tills jag får mina bilder!!!!!!
Min beautyloook var enkel och klassisk, pink lid, ashy taupe crease och naturfärgade läppar för att framhäva en redan vacker kvinna!!!

Min Avantgardelook var något annorlunda och jag älskar den såååååå!!!!! gjorde en donutmohawk som om jag får säga det själv var grym! :)

Lite backstage :) Tror jag får mina bilder om typ 3 veckor, då får ni se dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela