Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 34 aging

Publicerad 2012-09-14 02:10:43 i Los Angeles

Jag börjar första varför folk tycker jag ser ung ut, jag har inga rynkor.... Det kan man tro är en bra sak men det är det inte när du försöker skapa rynkor med hjälp av latex...
Idag skulle vi åldra våra egna händer och alla fick jätte mycket fina rynkor på händerna och jag fick typ inga för det är typ omöjligt att rynka min hud. ORÄTTVIST!!! 
Man kan ju även då tro att jag var sämre på just denna uppgiften men det stämmer inte för 2 andra personer försökte och dom fick inte heller några rynkor... Jävla skithud! haha
 
Handen är absolut rynkigare än vanligt men inte mycket!!
 
 
Typiskt!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela