Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 35 Aging finals

Publicerad 2012-09-15 02:50:31 i Los Angeles

Idag var det prov igen, nu på det vi har lärt oss om aging makeup...
Vi har en rolig lärare om man säger så, kan inte säga att det skriftliga provet var särskilt svårt för medan vi satt och skrev sa läraren svaret på frågorna.... jag tror jag fick ett A på det provet haha!!
Det praktiska provet gick också väldigt bra, inte mycket kritik, bara på en grej och det var mer att nästa gång kanske du kan göra stipple typ 5 millimeter längre ner på hakan men det ser bra ut en då, det var mer ett tips jag fick :)
Här är min tant Becca!! (hennes riktiga ålder är 19 år, svårt att göra rynkor på så ung hud, men det gick helt ok)
Nästa vecka börjar vi med Baldcaps, så då ska jag bli skallig minsann :)
Älskar min skola!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela