Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 36 Bald caps, the making of bald caps

Publicerad 2012-09-18 05:26:17 i Los Angeles

Idag började veckan med bald caps vilket ska bli så kul. Vi spenderade dagen idag med att ska våra egna, jag skulle kunna sitta forever och skapa bald caps, är precis som att sitta och pyssla! Mycket kul och väldigt mediterande :)
Så här ser det ut när den fortfarande är kvar på din redhead... nu har man gjort 7 lager av tunt tunt tunt latex över hela huvudet och pudrat som en galning då latex fastnar mot latex... Det man måste göra nu är att så försiktigt försiktigt borsta bort sin bald cap från huvudet... och då ser det ut så här om du har lyckats...
sen klistrar man fast den på huvet... och har man lyckats med det då kan man se ut så här...
Sen är man skallig :)

Kommentarer

Postat av: Linda Nilsson

Publicerad 2012-09-18 11:29:58

Om jag va så där snygg när jag va skallig så skulle jag raka av mig barret..!
Damn girl... You're smoking hot!!!!
Puss

Svar: Haha du är så fin, jag tycker jag mest såg sjuk ut haha. Saknar dig!
Miss Hogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela