Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 42 Goat tee and side burns

Publicerad 2012-09-27 02:12:19 i Los Angeles

Ansiktshår fortsätter och det kan nog vara det värsta att jobba med ever, jag har hår och lim överallt!!! men det kul att förvandla oss tjejer till håriga damer :)
Igår var dag 42 och då blev det mer skägg.
Becca mitt offer blev sååå vacker haha not för det är så sjukt svårt!!!
Igår var också en ganska sjuk dag, tills igår har det bästa under min tid i LA vart att gå till skolan men igår bröts den trenden om vi säger så. Vår nya lärare är nämligen lite av en psykopat... I vår klass har vi haft ganska många byten av lärare vilket förvirrar en del för alla lär ut olika och det är inte så att vi har en lärare under en dag utan denna vecka böt dom ut vår lärare mitt under lektionen. Nästan ingen elev är nöjd över bytet som skett och vår lärare till och med stod framför oss och berättade hur missnöjd han var över bytet. Så vi var fyra elever från min klass som gick och pratade med ledningen om vad som sker, det enda vi frågade var om vi skulle få tillbaka vår gamla lärare som vi gillar samt att det inte känns så kul att vår nya står och berättar att han inte vill ha oss. Vi betalar 16000 dollar för denna utbildning så vi kände att det var vår rätt att få veta vad som pågår. Detta kom fram till vår nya lärare som stormar in i vårt klassrum smäller igen dörren och skäller ut oss och attackerar oss fullkomligt, han fick en av oss att gråta för hon trodde att han skulle slå henne, så illa var det... Så det är minst sagt kalabalik i vår klass just nu.... Allt är helt plöstligt kaos!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-27 07:57:21

Vad sa ledningen då??

Svar: Dom har inte sagt mycket då han sitter i ledningen....
Miss Hogg

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-28 07:52:58

Hmm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela