Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 44 chopped hair beard

Publicerad 2012-09-28 05:27:03 i Los Angeles

Idag har vi jobbat med färdig klippt hår vilket lite av min specialite märkte jag för äntligen  var jag bra på en gång... Min lärare tittade på det och sa lite förvånat that is actually realy good Sara... eh thanks... i guess... han är till och med elak när han ger komplimanger haha...
Efter skolan idag kom jag hem, somnade kvart över 4 och sov till klockan halv 8, tydligen vill min kropp vara magsjuk,, den har velat det i två dagar nu men jag ignorerar för jag vill inte missa skola! men det är inte lätt att sitta modell när allt man vill göra är att spy, som tur är har vi skynken över oss så då knäpper jag upp hela byxorna :)  Nu ligger jag och mår dåligt tills imorgon då jag går in i ignore mode igen... Blääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela