Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 45 Facial hair finals

Publicerad 2012-09-29 01:43:03 i Los Angeles

Idag var det prov igen, alla rätt på skriftliga samt ett B på praktiska vilket nästan räknas som ett A då vår lärare har gett ut ungefär 4 A någonsin fick jag höra haha....
Men allt gick bra, gjord Thuy till en mc-kille och jag älskar att lägga skägg på henne för hon ser nästan ut som en man när man är klar :)
Nästa vecka börjar vi med injuries vilket ska bli kul, massa sår och brännskador och ärr.. love it!!!
Helgen ska jag bara vila för jag tror min mage skriker stress efter en hektisk vecka, så jag ska sova massor :) men först ska jag se Greys anatomy :) tjohooooo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela