Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

En månad karaktärklass

Publicerad 2012-09-11 02:52:33 i Los Angeles

Nu börjar det roliga minsann, första dagen av karaktärklassen var idag. Som jag skrev innan så sov jag nästan inget inatt då jag låg och var livrädd för alla skitkryp i detta land!!!
Men hyfsat bra klarade jag mig ändå, mådde illa hela dagen men det var värt det eftersom dom roliga klasserna börjar nu :)
Denna vecka har vi ålderssminkning på schemat.
Helt ok blev sminkingen tycker jag ändå :)


 Har även kommit på hur jag ska lösa mina sovproblem, jag ska köpa ett mygg nät och ha över sängen så jag kan sova i lugn och ro :) Det blir morgondagens uppdrag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela