Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Första dagen på lovet

Publicerad 2012-09-02 06:47:15 i Los Angeles

Lördag och första dagen på mitt lov!!! För nästa vecka så är jag ledig innan karaktärklassen börjar den 10 september.
Jag och Shelby har haft en riktig produktiv dag idag, eller den började riktigt lat vi kom inte ut förrän kl 17 men det var så skönt och vi var värda lite vila efter att klarat vår beautyklass.
När vi väl kom iväg så var det dags att åka till target för Shelby behövde köpa dammsugare och massa städ grejer.
Men som vanligt fick vi lite stopp på vägen...
Shelbys bil kommer ta kål på mig nån dag.... åh my lord finns ingen värre bil i världen, det är nått fel på den varje dag!!!!!
Men tillslut så löste vi allt som vi alltid gör, och vi har nu ett jättefint hem tillsammans Shelby, jag och kackerlackorna som kommer fram ibland!! (love USA)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela