Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Halvtid

Publicerad 2012-09-29 05:24:12 i Los Angeles

Kom precis på att nu är det halvtid för min vistelse i LA, Galet!!!!!
9 veckor av skolan har passerat och nu är det 9 veckor kvar, igen tiden går för fort!!!!
Men nu är det verkligen det bästa kvar, injurie class, character finals, prosthetics och special effects.
Jag har börjat fundera lite på vad jag vill göra som sista karaktär alltså för special effects, det lutar nu mot en sjöjungru som förlorat sin fena då hon fick en förbannelse över sig av en häxa, hon har nu blivit pirat för hennes havsinstinkt finns kvar inom henne men hon börjar mer och mer förvandlas till en ful och äcklig pirat, hennes elaka skönhet finns fortfarande kvar men hennes minne försvinner mer och mer för varje dag och hon gör allt för att finna ett sätt att ta sig tillbaka till havet.
oooooh såååå spännande, denna film vill iallafall jag se :) Pirates of the carabien 5 kanske? maybe? jag måste ringa Johnny!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela